Loading images...

Een snoer vatte vlam, in het huis van een familie uit Tingvollost. 9 december 2011

Tingvoll: Er kon gelukkig een drama in het gezin Waagen op Saghaug boerderij Torjulvågen donderdag voorkomen worden. Tingvollost familie komt met de schrik vrij.

Een lamp op de zolder stond in brand… Toen was het goed dat het alarm klonk in heel het huis en de tuin – godzijdank!

Dit schreef Kristin Waagen op Facebook op donderdagmiddag.

Tegen de krant zegt ze dat de kleine brand in de slaapkamer van haar zoon Mark eigenlijk vrij ondramatisch was.

Maar we hebben geluk gehad. Het was gewoon een draad die had vlam gevat en heeft geleid tot wat rook en smeulde.

De hele familie zat in de kaas fabriek en aten lunch toen het alarm afging, ze begonnen een eng gevoel te krijgen, toen ze de deur opende  rook ze de brandlucht, zegt ze.

Zo zie je maar weer dat de brandmeldinstallatie zoals het er nu uit Oppdal Elotec aanwezig is nodig zijn. Zo kan men snel een overzicht en controle krijgen over een eventuele uitbraak van brand.

http://www.tk.no/bolignytt/article5840633.ece

 

Rookdetectie in stallen en kassen!

Elotec heeft in de agrarische sector ruim 55000 branddetectie units geplaatst.

samenwerking staat voorop!


---------------------------------
Latest Tweets